nedjelja, 14. rujna 2014.

Energetski prutići od suhog voća

Ovo je onaj slatkiš, ne mogu ga nazvati desertom, koji kad napraviš jedanput, radiš vrlo često, stalno isprobavajući nove kombinacije, nove okuse, nove oblike. I totalno je u skladu s mojim novim režimom prehrane po kojem se trudim izbacite jednostavne ugljikohidrate.
Energetski prutići  su toliko jednostavni da se pitam gdje mi je pamet bila da sam ih kupovala. Recept koji donosim je samo baza, svašta možete dodati ili oduzeti.



sastojci

200 gr sušenih datulja (marelica, smokava, brusnica, grožđica..)
100 gr badema (oraha, lješnjaci, indijskih orašćića, suncokretovih sjemenki, bučinih golica, kikirikija, pistacija...)
2 žlice kokosovog ulja, med, maslac od badema, kikiriki maslac...
mrva soli
+ goji bobice, cimet, kakao prah, kokos, chia, sjemenke konoplje



Sve sastojke samljeti u kuhinjskom robotu dok se ne povežu u kuglu, masu izvaditi na prijanjajuću foliju pa oblikovati pravokutnik. Valjkom izravnati na debljinu od 1 cm. Obložiti folijom pa staviti u hladnjak da se stegne. Potom rezati prutiće i svakog omotati da se ne osuši.  As simple as that!

 Važne napomene

-omjer mokrih sastojaka (misli se na suho voće) i orašastih plodova treba biti 2:1
-ako koristite suho voće koje je možda presuho, slobodno ga kratko namočite u toploj vodi pa procijedite  i sameljite ili dodajte malo tople vode
-ako želite hrskave komadiće, na samom kraju dodajte 1/3 orašastih plodova po želji
-možete oblikovati kuglice pa ih uvaljati u mljevene bademe, ili kokos....
-ne zaboravite dodati jedan od super zdravih sastojaka kao što su chia ili goji bobice, spirulinu ili sjemenke konoplje
-dodate li im zobene pahuljice dobili ste jednostavan snack 
-ponesite ih  u park, na piknik, na plažu, ili spakirajte klincima za užinu, ja uvijek u torbi imam jedan prutić ;) 



ako od ovih sastojake među dlanovima oblikujete kuglice i prelijete ih čokoladom, dobiti ćete ovakve praline




Broj komentara: 17:

  1. Slike su ti prekrasne, nemam riječi, a i energetske pločice

    OdgovoriIzbriši
  2. Tamara! I love this kind of power bars!!!! Fantastic pictures and thank you for sharing!
    All my best and a wonderful week
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične energetske ploščice, zelo koristne napomene. Delaš res dobre fotografije.
    lep pozdrav, Ljuba

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljivo, mislim da će se mm dopasti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao da smo se dogovorile - i kod mene su na blogu energetske pločice. Super za kao brzinski snack kad te negdje vani uhvati glad. Moje su bile čak i u planini :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Taman sam komentirala iste kod Tamare,predivni su zaista!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlične, ja sam tek na granoli i ovo će doći na red

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno izgledaju, volim ovakve plocice :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pošto smo u nekim skroz sličnim raspoloženjima po pitanju ishrane u poslednje vrijeme, ne moram pominjati koliko obožavam ovakve slatke delicije !:) Odlične su pločice i skroz si u pravu, treba kombinovati ono što imamo i uvijek budu novi ukusi i novi doživljaji! Dopadaju mi se napomene na dnu posta. Divno pakovanje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nitko nije pitao što sa mekanim pločicama kad led popusti? I sa lijepljenjem za prste? Ja koristim oblatne ali ako netko ima bolji prijedlog molio bih ga da me uputi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ovo ne stavljam u led, već sam o uhladnjak. voće glumi kao neko ljepilo i sve se drži na okupu

      Izbriši