ponedjeljak, 7. travnja 2014.

Pet najdražih deserata

Odlična blogerska igrica u koju su me pozvale moje drage prijateljice Recepti iz moje bilježnice i  What s for desert, ujedno je i odličan povod da Vam predstavim moje najdraže deserte. Odmah sam znala koji su to recepti jer njih najčešće pripremam i doslovno smo ludi za njima, a društvo je uistinu šareno što ćete uskoro i sami primijetiti.




1. Macarons, jer ni jedan kolačić nije izazvao u meni toliko oduševljenje, i dan danas je osjećaj isti. Zahtjevna priprema ima za rezultat neobičan kolačić hrskave korice ali  sočne ljepljive unutrašnjosti, obogaćen različitim  nadjevima, potpuno mijenja svoj okus.




2. Lemon curd, s obzirom na to da volim agrume,  bila sam sigurna da ću ovu kremu obožavati. Odlična kao namaz, savršena za punjenje tartova a izvrsna kada spaja keksiće ili macaronse. Kad dobijem domaće bio limune znam da će dio njih završiti u ovoj kremi.



3.Smoothies,  moja najnovija opsesija! Šareni, zdravi, jednostavni, ne treba više ništa reći.




4. Najbolja torta, jer već sam naslov sve govori, moja omiljena torta, ona koju radim tokom cijele sezone jagoda ujedno je i najpopularniji recept na blogu, procijenite sami zašto!



5. cheesecake sa crvenim voćem   tko još ne voli cheesecake, meni je osobno najdraži s kiselim voćem, ponekad u obliku prutića a ponekad u teglici, sastojci su isti! Obožavam ga!


                                               Ja bi voljela vidjeti koje deserte će odabrati:








2 komentara: