četvrtak, 8. prosinca 2011.

Keksi u teglici



 I ove godine raditi ću kekse u teglici za svoje najmilije. Priprema je prilično jednostavna, važno je samo dobro izvagati sastojke, posložiti ih u teglice, čvrsto zatvoriti i ukrasiti!! Savršen poklon za  blagdane!
Recept sam pronašla kod bakerella, iako ih na internetu ima jako puno, s orašastim plodovima, suhim voćem....ja sam se za ove odlučila. Ako još niste pogledali njezine kolačiće na štapiću krajnje je vrijeme da to učinite.


potrebno za jednu teglicu

1 1/3 šalice  brašna
1 žličica sode bikarbone
1 žličica praška za pecivo
mrva soli

1 šalica zobenih pahuljica
1 šalica šećera, možete koristiti smeđi šećer
3/4 šalice m&m´s bombona
1/3 šalice sjeckanih oraha
3/4 šalice čokoladnih kapljica
+
1 jaje
1/2 šalice otopljenog maslaca
vanilija


Pripremiti čiste teglice, ja sam koristila teglice od 660 gr. Brašno, sodu, prašak za pecivo i sol dobro izmješati.Od masnog papira napraviti lijevak pa pomoću njega usuti brašno u teglicu, polako da se ne praši po stranicama od teglice. Udariti nekoliko puta teglicom o radnu površinu da se slegne pa još dodatno pristisnuti žlicom.Sad usuti zobene pahuljice i opet utisnuti žlicom, nakon njih uspite šećer i ponavljajte dok sve sastojke ne potrošite. Nakon svakog sastojka dobro utisnuti da se lijepo vide slojevi. Kad se zaželite keksića, dovoljno im je dodati 1 razmućeno jaje, aromu vanilije i 1/2 šalice otopljenog maslaca. Kod pripreme bitno je kratko  mješati kuhačom da se bomboni ne raspadnu. Ostavite ih nekoliko sa strane pa ih kasnije utisnite u kuglice. Kuglice peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva, 10tak minuta.





Broj komentara: 15:

  1. Bas zgodna ideja! Cula sam za ovakve keksice, pakovane u tegli,. ali nikada nisam napravila neku kombinaciju... Jako lep poklon. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi se super i originalan poklon, mogla bi i ja ove godine napraviti nekoliko ovakvih teglica za poklon. Vjerujem da će biti lijepo iznenađenje. Keksići iz tvoje teglice mi se baš sviđaju !

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja je bas cool i mislim da su ovakvi pokloncici, napravljeni sa ljubavlju, daleko lepsi nego da smo kupili nesto gotovo... a keksici su jako slatki sa ovim bombonicama odgore, mozda bih njih samo slozila na kraju u teglicu, da se ne izmesaju sa ostalim sastojcima... a da moze neka i odmah da se proba.;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad su krenule fotke s teglicama, već sam te imala namjeru ošpotati da si mogla pokazati kako ti keksići izgledaju, ali vidim da si na sve mislila. Još samo da si stavila tutorial kako napraviti one prekrasne etiketice, pahuljica me oduševila.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala cure
    @mignonne,ja sam ih čak mislila u posebnu malu vrećici staviti pa privezati za teglicu, ali ovako su zašarenili teglicu iznutra!
    @What´s for dessert?ti bi tutorial za pahuljice??bit će uskoro!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicni su! i meni su na spisku za bozicno darivanje, samo mi fali jos par tegli:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno krasna ideja za dar!
    Ali, vrlo ste mi zanimljive vi, cure moje drage, sa tim darivanjem... ja sam operirana od toga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je zbilja originalan poklon!! Super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  9. e ovo je genijalan poklon. ia ja sam planirala nešto slično ove godine poklanjati. malo paprenjaka, malo domaćih džemova, malo ručno izrađenih broševa i par teglica keksića :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Genijalno. Ja se spremam već od prošle godine nešto takvo pokloniti svojim prijateljima ali ove godine je izbor bao na domaće đžemove. Pamtim za drugu godinu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Da, vidjela sam i ja to već negdje na netu i totalno mi se ideja svidjela. Prošle godine je moja mama dijelila za Božić teglice domaćeg ajvara i džema; gdje ćeš bolji poklon? :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Stvarno orginalan i prekrasan poklon..savršena ideja,hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  13. Originalna ideja, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ja sam isto već poklanjala ovakve kombinacije, ova tvoja jako lijepo izgleda sa ovim bombončićima

    OdgovoriIzbriši