ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Čokoladna pavlova s malinama






5 bjelanjaka
200 gr šećera
2 žlice kakao praha
1 žličica  jabučnog octa

Bjelanjke umutiti  pa postepeno dodavati šećer, na kraju dodati kakao u  prahu i žlicu octa.
Na masnom papiru iscrtati kružnice u željenoj veličini, smjesu staviti u  slastičarsku vrećicu pa raditi kružnice od smjese. Ja sam radila malenu tortu,  i dobila sam 4 kore. Sušiti u pećnici na 150 stupnjeva 1 sat. pećnicu ugasite a kore ostavite unutra 

nadjev
100 gr tamne čokolade
300 ml slatkog vrhnja

čokoladu otopiti na pari ostaviti da se ohladi. Slatko vrhnje umutiti u čvrsti šlag pa dodati čokoladu.Na tanjur stavite prvu koru, pa je premažite nadjevom, pa drugu koru ...i tako dok ne potrošite kore i nadjev. Po želji ukrasiti voćem!





Broj komentara: 5:

  1. Pavlovu jako voli, zaista ti je prekrasno ispala

    OdgovoriIzbriši
  2. Zašto meni ovaj post nije bio prikazan na obavijestima??

    Izgleda krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Niti moj komenatr na ovo?Nesto Blogger opet zapinej u zadnje vreme.Htela sam da kazem vrlo interesantna kombinacija za Pavlovu;)

    OdgovoriIzbriši
  4. primijetila sam da nešto šteka, bilo mi je čudno da baš nitko nije niš napisao!!
    ali evo tu je!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna ti je ova čokoladna pavlova s kupinama .

    OdgovoriIzbriši